01 September 2013

Usaha.


Untuk tahun ni aku berusaha untuk dapatkan gadget ni. Entah kenapa, aku memang nekad nakkan sgt iphone 5 ni. Aku tak pernah macam ni untuk dapatkan sesuatu mahupun kumpul duit, duit raya babe :oooo . Tak pernah sama sekali. Kadang-kadang aku terpikir, aku bukan orang senang, nak desak bapak aku belikan natang ni. Aku boleh pikir sendiri, aku dah besar. 

Kalau kita tak usaha nak dapatkan apa yg kita nak, kau ingat dapat ke ? tanpa usaha ? dapat ? Anak raja boleh lah, petik jari je, semua yg latest kau dapat. Tapi aku bukan orang ada ada, aku orang yg biasa. Aku tak lupa diri. Selama aku hidup, aku nak jugak merasa sesuatu dari aku sendiri tanpa bantuan sesiapa.


Emmm, I've 100 RINGGITS ONLY, how ???????? Usahalah weh. Kalau kau nak, kau usahalah. Chiawwww

p/s ; one day youre mine baby((iphone5))