03 March 2013

Happy 18 Schaa

sorce : twitter. kihkihkih

This is my girls. 1 march haritu bufday. Happy belated bufday, second wish from me. apa yg special tentang dia sampai aku buat post ni. Hahahaha, she is one of my bff. I love you makcik. Dia sgt baik and aku selesa kawan dgn dia. Zaman dolu kiteorg rpat. Since form 2 form 3 cenggitu then form 4 dia pindah. Yelah dpt result bagus kan :) Dia tak sombong, sgt peramah. Klau ada masalh mesti dtg lepak dgn aku, borak2, gelak, nangis2. Hahahahahaha. 

aku ingt lgi masa kite lepak blkg blik prep, dia luahkan apa yg buat dia rasa sedih, sampai menangis dan aku pon join sekaki. Wkwkwkwkwkwk. Aku tak mudah benci org, semua org aku kwn aku rpat. Aku tak pernah gaduh dgn dia. Tahun lepas mmg sejarah bgi aku. Aku sakit hati dgn batch aku, the girls tapi alhamdulilah dah okay :) dah lupakan semua tu. 

Bila dah habis sekolah ni susahlahkn nk jmpa. tahun lepas dpt jumpa dia tpi tahun ni tak dpt. takde rejki ! Apa guna ny laman sossial skrg ni kan ? Tpi scha ni sgt dan teramat lah jrg on twitter ke fesbuk ke. Haih. Susah nk contact dia. Datin kah you ? event sana sini mungkin. 

For scha, what i want to say is i hope our friendship setia ke hujung nyawa k ? kikikiki. Semoga hidup scha happy always, and goodluck utk result yg akn keluar nnti :) love you. :*

HAPPY 18 SCHAA

p/s : sejam lebih aku memikirkan bait bait ayat yg patut aku taip.