04 January 2013

Sigh

Assalamualaikum.
Harini dah 3 Januari. Cepat sungguh masa berlalu. Makin cepat siang malam, makin laju degup jantung aku. How's my result ? Ohmyyyy, terbayang-bayang dlm kepala otak ni. Aku sendiri tak dapat nak target what I get. Aku sendiri rasa mcm aku tak cukup berusaha *nyesal. Nasi dah jadi bubur. Just pray to Allah to make sure the examiner will give me a special marks for my paper *broken bi.

Soo, beberapa hari yg lalu aku mula menyedarkan diri aku ni dari terlantar atas katil. Aku search google what cost should I choose. Fyi, aku minat gila art and design. Since aku tadika, melambak lambak buku warna-warna. If I gets A+ for my art, takde masalah agaknya kan, harap-haraplah. Selain art ni aku minat jugak bakery. Hahaha, no wonderlah sebagai kaum wanita ni memang suka masak. Ada yang suka tapi tak tahu, ada yang suka tapi tahu sikit and ada yg memang suka sampai makanan dari barat pon sanggup nk belajar.


Love much the green shirt :) even not my fav colour.



Tapi, tak tahu lagi nak masuk kolej or Universiti. Akak tak habis bayar lagi pinjaman mara sampai kena blacklist. So, sukar sikit nak masuk kolej. Kalau U, hmm comfirm beduyun lagi manusia yg lagi hebat dari aku nak masuk. Nak nak jgk, tunggu jelah secaond intake. First intake tu 5A ke atas kot. What I should do, just pray always.

Aku sendiri tak tahu berapa target yg aku capai sebab before ni apa yg aku target tak pernah tercapai. But its okay, takkan nak  mengalah rite ? Aku dah cuba sedaya upaya, soo now kita kena redha dan selalu berdoa. Doa kan supaya Allah berikan kita kecemerlangan. Takdir boleh berubah jika kita selalu berdoa :) Ustaz zaidi selalu cakap and bacakan doa setiap pagi lepas baca yassin. Dia dokan kami semua form. Aku suka doa ustaz.

After this aku kena banyakkan perubahan pada diri ni. Aku hanya biasa di dunia aku. aku tidak biasa di dunia luar. I want more advice from my beloved family, my friends and my beloved one, ecat :') Follow your hopes and not your fears.