31 December 2012

GoodBye 2012 ~




Assalamualaikum, harini adalah hari terakhir untuk tahun 2012. Kejap rasanya dah nak masuk tahun baru and double what ! macam tak percaya, aku dah tak sekolah lagi :D I hope soo, tahun baru ni lebih baik dari tahun yang lepas. Excited aku rasa nak tahu results SPM, orang lain cuak mencuak, aku ? Excited. Then, nak sambung study. Even sekarang aku takde buat apa apa. But takpe lah. Double okay ! For new year aku berazam untuk mendekatkan diri pada Allah. InsyaAllah, aku akan cuba lawan malas tu. Masa form 4 rajin aku beribadah ni but naik form 5. Terok. Double hello. Kan nak SPM ika, kenapa berubah. You should improve it not down macam tu je. Tapi alhamdulilah, sebab masuk asrama. Solat pon dapat jaga :) Thats my wishes for 2013.

For now, Alhamdulilah again. Lepas gaduh besar dengan ecat haritu kami kembali memperbaiki hubungan ni and till now takde gaduh-gaduh lagi. Alhamdulilah syukur, syukur sangat-sangat. Harap-harap berterusan macam ni dan lebih baik hendaknya. For my upcoming results, harap-harap memuaskan aku and my beloved family. I need to pray more and more. I need to change my attitude. Take care my relay with Allah s.w.t .

Last friday lepas, balik rumah my kakak with kak ecah. Kononnye nak jenjalan dekat Time Square for tomorrow tapi cancel. Akak tetibe jealous teros mintak mc tak nak kerja. Hahaha. Kami on car ke Genting Highlands. See what ? Something yg unplaned selalunya menjadi. Last minute punya plan. Nasib baik ada duit. Soo, lets gon.............Jalan dia double scary. Kiri kanan gaung, theme park tu betul-betul dekat puncak gunung. Soo, here the picture...........











Yang ni semua outdoor je. Inddor mahal nak masuk. Outdoor just fifty, permainan dekat outdoor wa cakap sama lu "muntah hijau punya" Gegila ahh but memang the best ! My last holiday and my last journey for 2012 is Genting Highlands :) Thanks 2012 give me some happiness that I never get  it before :)