04 June 2012

Thank You.


Hyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Rindu nak post update. Sekarang barulah ade mood, before ni takde mood and takde idea. Sometimes rase bosan sbb ntah --'. Takde story nak d mory kan, klau ade puns mybe Anniversary Me and Him <3 Sangat lah excited but sadly. Orang lain sambut anniversary pegi dating sane sini, surprise sane sini. Aku ? Dalam fonn yoo. Dia busy kerja and kiteorang jauh susah nak jumpe. Insyaallah kalau ade rezeki adelah ;) Doa jelah kan. Die berharap sgt dapat date ke nnti tapi tak dpt. I'm sorry :(. Mcm tak happening je anniversary tahun ni. Hmm. nvm, asalkan bahagia :)

Thank you ?  Untuk siapa ? Untuk kakok kiteee. Mcm mcm die bagi kat aku. Haha, lurpp you lah sister :* Nak tau tak die bagi ape ? Japp lagi lah. Hari jumaat ade pasar malam keluar dgn mak, aya, maksu, mira. Saje jalan2 beli makan. Lepastu dpt usha tudung ni cantik sgt dan beliiii. 2 helai, tudung bawal. Santekkk naaaa. Hahaha, mak suruh pakai time raya, ermm Insyaallah la. Da beli takkan nak terperap sampai dah raya nnti pakai lah pergi memane kan. Sebut pasal pergi memane ni, rase sedih pulak. Seliesly cuti ni mmg bosan. Aku terperap ddk dkt rumah mcm orang #$%&@. Bosan bosan bosan bosan bosan dan bosan !!!! Dahlah sekarang musim panas. Mcm ddk dalam sauna dah rumah aku ni. Bepeloh peloh. Rimas k.

Punca panas ni sbb hutan banyak dah kene tebang ;/ Kalau aku ade hak nak bunuh orang, dah lame aku bunuh orang yang tebang pokok pokok ni. Dengan kau aku tebang nnti. Dekat kawasan kampung ni seeloknye tak payah nak tebang pokok sane sini. Kampung ni lah yang ade udara segar, bandar ? Asap sane sini. Soo, jagelah sikit kawasan kampung ni. Hutan dekat kampung ni kene lah jage. Habih dok botak hutan kt kampung ni kau gondol. Heyyy, geram aku. Aku panas ni, dgn cuaca panas lagi panas aku ;/ . k STOPPPPPPPPP. Idea dah habis keluar. Nk post gamba ang something yg kakok kite bagi kat kite : Tadaaaaaaaaaaaaaaaaa 

Kaka kite belanje baju ni. Comel owl tu :) Tudung bawuuu.

Tudung bawuu jgk. Baju lame (Y)

Perfume ! Yesss, Thanks kakak. 1 bedak kompak, lol. Hahaha --'